
گروه فرهنگی، هنری- برنامه های اوقات فراغت باید به صورت تقاضا محور باشد، نه عرضه محور.به گزارش خراسان مسئول کمیته فرهنگی ستاد اوقات فراغت مشهد که در دومین نشست این کمیته سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: برنامه های اوقات فراغت باید به صورت مستمر، پویا، پیوسته و با توجه به نیازهای روز جامعه باشد.محمد کاظم دبیری ادامه داد: مشارکت و بهره گرفتن از نظرات جوانان در حوزه های برنامه ریزی، مدیریت و اجرای فعالیت های فراغت باید بیش از هر موضوعی مورد توجه اعضای کمیته باشد.رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد همچنین ایجاد و مدیریت فضاهای فراغتی ویژه خانم ها را با توجه به نیازهای خاص آن ها مهم دانست و با ابراز تاسف از ناتوانی سازمان ها در فضاسازی مناسب برای پرکردن صحیح اوقات فراغت گفت: امسال در نظر داریم بیش از گذشته شیوه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را در برنامه های فراغتی توسعه دهیم.دبیری با بیان این مطلب که زمان بندی برنامه های اوقات فراغت نباید تنها به فصل تابستان محدود شود گفت: درجه بندی برنامه های پیشنهادی اعضا و توجه به استانداردسازی از دیگر برنامه هایی است که اعضای کمیته باید توجه بیشتری به آن داشته باشند.در این جلسه مصوب شد سازمان تبلیغات با همکاری دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد، طرحی را با عنوان «ارتباط مسجد و مدرسه» آماده کند تا در جلسه بعدی کمیته که ماه آینده برگزار می شود به بحث گذاشته شود.